ریزش شاخص کل بورس ترمز کشید شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۵۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۶ واحدی ایستاد. سه شنبه (۱۹ اردیبهشت)  در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۵۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۶ واحدی ایستاد. […]

ریزش شاخص کل بورس ترمز کشید

شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۵۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۶ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۱۹ اردیبهشت)  در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۵۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۳ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «وبملت» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۲۱ هزار و ۷۴ واحدی روی پله ۷۸۲ هزار و ۲۵۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۳ هزار و ۹۱۳ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۳۴۶ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۱۰۱ واحدی ایستاد. 

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳ هزار و ۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی » و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های شپاکسا، واعتبار ، فتوال بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفاری، قنیشا و ثشاهد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های ددانا، خاور و حسینا بیشترین افزایش قیمت و سهام حاسا، زفگا و غگیلا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خساپا، خودرو و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها خساپا، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد۲۱۴، اراد ۳۴۴، اراد ۱۲۸۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، خاور و دی بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.