فناوری کلید ۳۶ کیلوولت خلأ در صنعت برق بومی‌سازی شد مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ در رابطه با بومی سازی تکنولوژی ساخت کلید ۳۶ کیلوولت خلأ به پاون گفت: این قطعات توسط متخصصان جوان داخلی از ۱۲۵۰ آمپر تا ۲۵۰۰ آمپر بومی سازی شده و کشور در این خصوص از واردات محصولات مشابه بی نیاز شده […]

فناوری کلید ۳۶ کیلوولت خلأ در صنعت برق بومی‌سازی شد

مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ در رابطه با بومی سازی تکنولوژی ساخت کلید ۳۶ کیلوولت خلأ به پاون گفت: این قطعات توسط متخصصان جوان داخلی از ۱۲۵۰ آمپر تا ۲۵۰۰ آمپر بومی سازی شده و کشور در این خصوص از واردات محصولات مشابه بی نیاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، “غلامرضا فرساد” افزود: کلید ۳۶ کیلوولت خلأ در دو طرح روتین و ZS2 در داخل ساخته شده و هم اکنون وارد چرخه بهره برداری شده است.
وی افزود: این تکنولوژی هم اکنون در استان‌های خوزستان و خراسان در حال بهره‌برداری است و توانسته است برای هر محصول ۲۰۰۰ دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته باشد.
گفتنی است این تکنولوژی پیش از این تنها در انحصار دو شرکت ABB و زیمنس بود که پس از تحریم‌ها مشکلات فراوانی برای کشور در این زمینه به ویژه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش ایجاد شده بود که اکنون این مشکلات مرتفع شده است.