ارسال و توزیع ۶میلیون بطری آب معدنی به زائران اربعین رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع همزمان با ایام راهپیمایی اربعین، ۶ میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران حسینی توزیع کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر دریادار خواجه امیری رئیس ستاد اربعین  با اعلام این خبر گفت: […]

ارسال و توزیع ۶میلیون بطری آب معدنی به زائران اربعین

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع همزمان با ایام راهپیمایی اربعین، ۶ میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران حسینی توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر دریادار خواجه امیری رئیس ستاد اربعین  با اعلام این خبر گفت: در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر خدمات رسانی بیشتر به زائران حضرت ابا عبدالحسین(ع)، این ستاد از طریق هماهنگی با سازمان های وزارت دفاع؛  ۶ میلیون بطری آب آشامیدنی تأمین و بلافاصله به محل تردد زائران ایرانی در مرزهای خسروی، چزابه و مهران ارسال کرد که توسط خادمین وزارت دفاع در بین دلدادگان حسینی توزیع شد.
رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع تصریح کرد:  توزیع آب آشامیدنی در بین زائران اربعین، از نیازهای اصلی زائران بوده است که بحمدالله قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع توانسته در کنار سایر نهاد های خدمت رسان کشوری و لشکری،  بخشی از این مهم را محقق کرد.
رئیس ستاداربعین همچنین گفت: تا چند روز پس از بازگشت زائران از عتبات عالیات، این ستاد در مبادی ورودی به کشور مستقر و خدمت رسانی به عزیزانِ زائر ادامه خواهند داشت.