مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: خدمت در بنیاد یک توفیق است و ما امروز باید از این فرصت بهره معنوی را ببریم، چه افتخاری امروز بالاتر از خدمت به والدین نورانی شهدا و ایثارگران عزیز که ستون‌های این انقلاب هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: به نقل از سایت ایثار:مهدی […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: خدمت در بنیاد یک توفیق است و ما امروز باید از این فرصت بهره معنوی را ببریم، چه افتخاری امروز بالاتر از خدمت به والدین نورانی شهدا و ایثارگران عزیز که ستون‌های این انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

به نقل از سایت ایثار:
مهدی فعال در دیدار با کارکنان بنیاد شهرستان مهاباد ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام کارکنان این شهرستان در پیشبرد اهداف سازمانی بویژه تکریم جامعه هدف گفت: باید رفتار و عملکرد ما در بنیاد به گونه‌ای باشد که جامعه هدف، بنیاد را خانه دوم خود بداند. رفتار مناسب اسلامی که توأم با خضوع و مهربانی است باید در مواجهه با جامعه هدف انجام گیرد.
وی با بیان اینکه تمام مدیران و کارکنان بنیاد دیدار با ایثارگران را برای خود نعمت، سعادت و افتخار می‌دانند افزود: البته وظیفه همه ما حضور در منازل ایثارگران به منظور دیدار و تکریم آن‌هاست، اما بدون شک حضور آنان در بنیاد را نیز باعث افتخار خود می‌دانیم و از دیدار آنان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنیم.
فعال ادامه داد: کارکنان بنیاد باید در بحث تکریم ارباب رجوع پیشتاز باشند و تکریم ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند. توجه به این موضوع حائز اهمیت است که ایثارگران در راه خدا با اخلاص و ایثارگری از بهترین هستی خود گذشتند تا ما امروز در آرامش باشیم لذا باید ایثارگرانه و خالصانه و با انرژی و پرانگیزه به این عزیزان خدمت کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: خدمت در بنیاد یک توفیق است و ما امروز باید از این فرصت بهره معنوی را ببریم، چه افتخاری امروز بالاتر از خدمت به والدین نورانی شهدا و ایثارگران عزیز که ستون‌های این انقلاب هستند.
فعال در ابتدای این دیدار ضمن استماع مسائل و مشکلات کارکنان بنیاد مهاباد، توجه به نیروی انسانی و رفع دغدغه‌های آنان را از سیاست‌های جدی بنیاد عنوان و بر حل مشکلات آنان تأکید کرد.

خبرنگار:سحرقربانی