شناسایی ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی با اشاره به این که در شبانه روز گذشته ۸ […]

شناسایی ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی با اشاره به این که در شبانه روز گذشته ۸ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده، اظهار داشت: در این مدت موردی از فوت بیمار کرونایی در استان گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که در حال حاضر ۵۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از موارد بستری شده هم اکنون ۱۲ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

او ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۱ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

کندائی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تا حذف کامل ویروس ضروری بیان کرد و گفت: دریافت دوز یادآور واکسن کرونا، زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمد‌ها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از مهمترین اقدامات در پیشگیری و کنترل این بیماری است که همچنان باید رعایت و انجام گردد.

گفتنی است، از ابتدای شیوع این بیماری ۲ هزار و ۵۹ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان