رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: جوان‌ها وقتی به سمت کار می‌روند، مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان حل می‌شود، بنابراین شخصیت اقتصادی که ایجاد شود، شخصیت فرهنگی و اجتماعی نیز رشد می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیر کشانی در دیدار […]

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: جوان‌ها وقتی به سمت کار می‌روند، مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان حل می‌شود، بنابراین شخصیت اقتصادی که ایجاد شود، شخصیت فرهنگی و اجتماعی نیز رشد می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیر کشانی در دیدار با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اتاق بازرگانی فرصت بسیار مغتنمی است که چرخ تجاری را فعال می کند. با وجود تحریم، بسیاری از تجار ما فعالیت صادرات خوبی دارند و در حوزه عدالت تجاری و توسعه ای، اتاق موثر است.

وی با بیان اینکه در حوزه کسب و کارهای صادراتی و صنعتی صادراتی می توانیم کمک کنیم، افزود: در موضوع گردشگری نیاز به هتل و هواپیما داریم. برای شهری که بخواهد اقتصادش را بر اقتصاد دانش بنیان قرار دهد زیبنده نیست که در هواپیما و هتل مشکل داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نمایشگاه برای اقتصاد شهر مهم است و انتظار این است که در این امر مداقه خوبی صورت گیرد. همچنین تمایل داریم که توافقی برای کار آفرینی و توسعه کسب و کارها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار است که فقر ریشه کن شود و به نظام کمک شود، باید نقشه راه تعریف شود، تصریح کرد: جوانها وقتی به سمت کار می روند، مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان حل می شود. بنابراین شخصیت اقتصادی که ایجاد شود، شخصیت فرهنگی و اجتماعی نیز رشد می کند، به این ترتیب اگر از فرصت فضاهای فرهنگی برای آشنایی نوجوانان با فضای اقتصادی استفاده کنیم موثر است.

فولادگر عضو اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: سالن بین المللی اجلاس اصفهان زیرساخت خوبی دارد که باید تکمیل و فعال شود.

وی با تاکید بر نقش تسهیل‌گیری شهرداری گفت: ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری در اصفهان مهم است تا سرمایه های مردم در حوزه هتل سازی و فرودگاه هزینه شود، ظرفیت خواهر خوانده ها و ارتباط با دانشگاه ها و نمایشگاه ها نیز مهم است.

قاضی عسکر عضو دیگر اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: ظرفیت خوبی برای کسب درآمد از تبلیغات وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین به ارتقاء فرهنگ رانندگی نیاز داریم و مدیریت شهری می‌تواند در این زمینه عمل کند. 

جمعی دیگر از اعضای اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهاداتی ارائه دادند از جمله برگزاری جلسات ماهیان بین شورای اسلامی شهر و اتاق بازرگانی، استفاده از ظرفیت چهارباغ، توسعه انرژی‌های خورشیدی و پاک، تلاش برای افزایش میزان سرمایه گذاری در اصفهان، ایجاد هتل در اطراف بیمارستان امام حسین (ع)، تبلیغ هرچه بهتر شهر و بناهای تاریخی را در سایر شهرها و دعوت از جوانان سایر شهرها برای دیدن اصفهان.