فرماندار اصفهان در آیین بازگشایی و حضوری شدن مدارس، در دبیرستان دخترانه گلستانیان واقع در ناحیه ۲ آموزش و پرورش اصفهان، حضور یافت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی در این مراسم با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای گذر از ایام شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی خوب مردم […]

فرماندار اصفهان در آیین بازگشایی و حضوری شدن مدارس، در دبیرستان دخترانه گلستانیان واقع در ناحیه ۲ آموزش و پرورش اصفهان، حضور یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی در این مراسم با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای گذر از ایام شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی خوب مردم و اقدامات جمعی در مساجد، تکایا، حسینیه ها، خانه ها و دیگر اماکن دینی و فرهنگی با تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی توانستیم از ایام شیوع بیماری کرونا گذر کنیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ایام جنگ را عزیزی همچون شهید آوینی روایت کرد»، افزود: تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان، نخبگان، دانشمندان، معلمان، دانشجویان و جوانان ما در ایام شیوع کرونا نباید فراموش شود و افرادی همچون شهید آوینی باید این مجاهدت ها را روایت کنند.
احمدی با بیان اینکه امروز بار دیگر با افتخار می گوییم که «ما می توانیم» با همت و کار جمعی گام های بلندی در راستای ارزش های انقلاب برداریم، تصریح کرد: بحمد ا… با کار و تلاش جمعی، نه تنها در زمینه واردات واکسن بلکه تولید ملی واکسن کرونا نیز موفق بوده ایم و توانسته ایم بخش عمده ای از مردم عزیزمان را علیه بیماری کرونا واکسینه کنیم.
وی با بیان اینکه با همکاری خوب همه بخش های بهداشتی، امنیتی، آموزش و پرورش و حمل و نقل عمومی، شاهد بازگشایی مجدد مدارس و حضوری شدن آنها هستیم، تأکید کرد: امروز نیز با بازگشایی مدارس و حضوری شدن آن،ها بایستی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراقب شیوع مجدد این بیماری منحوس باشیم.
فرماندار اصفهان از زحمات و تلاش های معلمان در دوران شیوع کرونا تقدیر کرد و گفت: آموزش غیرحضوری معلمان در ایام شیوع کرونا و مجاهدت های آنان بر کسی پوشیده نیست و مسئولین و دانش آموزان قدردان این زحمات هستند.
خبرنگار: الهام خانی