دادستان کل کشور در کرمان :قوه قضاییه با فریب خوردگان اغتشاشات اخیر با رافت ورحمت اسلامی برخورد می کند . به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،حجت الاسلام منتظری در آیین معرفی دادستان جدید کرمان افزود امروز جهان کفر با حمایت و محوریت جبهه استکبار و صهیونیسم با تمام […]

دادستان کل کشور در کرمان :قوه قضاییه با فریب خوردگان اغتشاشات اخیر با رافت ورحمت اسلامی برخورد می کند .

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،حجت الاسلام منتظری در آیین معرفی دادستان جدید کرمان افزود امروز جهان کفر با حمایت و محوریت جبهه استکبار و صهیونیسم با تمام قدرت به جنگ اسلام امده است .دادستان کل کشور با اشاره به ناارامیهای اخیر در کشور خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از روحیه پاک و مظلوم جوانان و نوجوانان ایرانی و در خلا کم کاری و سهل انگاری برخی مسولان در صدد فریب آنان هستند که با هوشیاری و بصیرت ملت هوشیار و مقاوم ایران اسلامی و جوانان فهیم کشور این نقشه شوم دشمنان نیز بر آب شد .

دادستان کل کشور با محکوم کردم حرکت های خرابکارانه و دشمنانه برخی افراد در اغتشاشات اخیر افزود: خط قرمز دستگاه قضایی حفظ وحراست از امنیت وآسایش مردم با کمک نهاد های امنیتی است و در این راه با کسانی که مرتکب جرم وجنایت شده باشند به شدت برخورد خواهد کرد .

حجت الاسلام منتظری تحلیل و تبیین وقایع اخیر برای جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و بیان کرد: جهاد تبیین به عنوان سفارش اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شرایط وظیفه ای مهم است .

وی امنیت را زیر بنای هر گونه فعالیت سیاسی اجتماعی اقتصادی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد امنیت به همکاری آحاد مردم ،نیروهای امنیتی و حاکمیت بدست می آید .

دادستان کل کشور افزود:دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کردند که با جنگ رسانه ای خود و با استفاده از فضای بوجود امده از مرگ یک دختر خانم جوان و با تکیه بر غفلت و فریب برخی جوانان و نوجوانان می توانند به اهداف خود برسند اما ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی مشت محکم دیگری را به دهان آنان کوبیدند .

وی ضمن توصیه به دادستان جدید کرمان برای حمایت ازحقوق عامه نظارت بر عملکرد سایر دادستانهای استان و نیز برخورد با مخلان امنیت را از اولویت های وی برشمرد