برپایی ۱۲۰ پایگاه جشن عاطفه ها برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی عنوان کرد: این نهاد […]

برپایی ۱۲۰ پایگاه جشن عاطفه ها برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی عنوان کرد: این نهاد با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند هرساله در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.
وی افزود: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند و در حدود هشت درصد از دانش آموزان استان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.
طوسی گفت: جشن عاطفه های امسال در ۱۲۰ پایگاه برگزار و کمک های مردمی و خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.
وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین اصلی شهرها، ۳۱ شهریور در مصلی های نماز جمعه و روز چهارم مهر ماه در سطح مدارس کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: درکنار تمامی ادارات اجرایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز در این زمینه اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد تمامی کمک های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می رساند، تصریح کرد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه جمع آوری شد که چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق این نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
طوسی گفت: شماره کارت ۷۷۴۳ ۹۹۹۶ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و همچنین شماره گیری کد دستوری ۰۸۷#* ۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به صورت غیر حضوری در نظر گرفته شده است.

کویستان عبدالحکیمی