امام جمعه موقت تهران گفت: دانشگاه هایی که با خون شهدا تاسیس شده اند نمی توانند به انقلاب صدمه بزنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: همه خوبی ها ریشه در تقوا دارد و به صراحت در قران آموختند اگر ملتی تقوا […]

امام جمعه موقت تهران گفت: دانشگاه هایی که با خون شهدا تاسیس شده اند نمی توانند به انقلاب صدمه بزنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: همه خوبی ها ریشه در تقوا دارد و به صراحت در قران آموختند اگر ملتی تقوا داشته باشند خدا زندگی آنها را آسان می کند.
وی ضمن تبریک تولد حضرت زینب و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) تمام کارهایش حسینی بود و بو و خوی امام حسین(ع)را می داد. ایشان سخت ترین تهدیدها را به بهترین فرصت ها تبدیل کرد.
صدیقی اظهار کرد: شهید سلیمانی ما سیاستمدار، خوش فکر و شجاع بود و تجارب فراوانی داشت و فتوحات زیادی را پشت سر گذاشته بود اما خدا می داند در برابر نایب امام زمانش سردار و سرلشکر نبود بلکه دلداده و شیدا بود. این را در فرماندهان سپاه هم می بینید که فراتر از امیری و لشکری عمل‌ می کنند.

صدیقی با تاکید بر روحیه بسیجی که در ملت ایران جریان دارد، گفت: ایران با همه استکبار در جنگ است و دشمن با همه امکانات و سیستم اطلاعاتی پیچیده در برابر ایران همیشه شکست خورده است و همه تهدیدهای استکباری را ملت ایران تبدیل به فرصت کرده است.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر تبعیت از رهبری و ولایت اظهار کرد: کسانی به امام حسین (ع)ابراز علاقه کردند اما وقتی حضرت مسلم آمد تبعیت نکردند و معلوم شد دروغ می گفتند. ملت ایران ۴۳ سال است با همه قدرت های بزرگ درگیر است اما خم به ابرو نیاوردند. از این رو محبت رهبری غیر از مناصب اعتباری و یک حقیقت و نورانیت و جذبه الهی است. مساله بسیج اشاره به روح بسیجی دارد. روحیه بسیجی یعنی ذوب در ولایت و خدا محور بودن است. حضرت آقا با خصوصیاتی که خودشان دارند می‌گویند بسیج در کنار همه کارها باید تمرین معنویت کند. امروز این ملت بسیجی که شاهکار دنیاست اقتدارش را از باورش به این مساله می گیرد که رهبرش، نایب امام زمان است. این شاهکار بسیج است که زیر پرچم حضرت زینب(س) نشان داده می شود.
صدیقی با اشاره به گرامیداشت روز ۱۶ آذر، روز دانشجو گفت: من هر هفته با دانشگاه های مختلف در ارتباط و مانوس هستم. دانشجویان لانه حاسوسی را تسخیر کردند و امام پیام داد خوب جایی را گرفتید و رها هم نکنید و این معجره دانشجویی بود. دانشجویان در بحث اعتکاف هم سرآمد بودند یا در دفاع مقدس جنبش دانشجویی هزارن شهید تقدیم کرده است. امروز بدانید امام حسین (ع)در دانشگاه ها خیمه و پرچمی برافراشته دارد و هر جا پرچم امام حسین(ع) است آنجا پرچم پیروزی است اگر چند نفر حرمت ها را شکستند بدانید دانشگاه هایی که با خون شهدا تاسیس شده است نمی تواند به انقلاب صدمه بزند و تا آخر زیر پرچم ولایت به وظایف دانشجویی‌اش ادامه می دهد.
خطیب جمعه تهران با اشاره به بازی آخر تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی گفت: تیم ملی کم نگذاشتند اما به هر حال بازی باخت و برد دارد و امید داریم همه وزارتخانه های ما نسبت به امور فرهنگی و ورزشی دقت کافی داشته باشند، خصوصا وزارت ورزش و آموزش و پرورش.