ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یار و یاور ادارات استان است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:از تمام کسانی که در پیشبرد اهداف ستاد کمک حال ما بودند قدردانی می کنم و امیدوارم این همکاری ها در سال آینده بیشتر باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:از تمام کسانی که در پیشبرد اهداف ستاد کمک حال ما بودند قدردانی می کنم و امیدوارم این همکاری ها در سال آینده بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی در نشست پایان سال با مدیران و اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، گفت: از تمام کسانی که در پیشبرد اهداف ستاد کمک حال ما بودند قدردانی می کنم و امیدوارم این همکاری ها در سال آینده بیشتر باشد.
وی با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یار و یاور ادارات استان است، افزود:حوزه کاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر امنیتی نیست و ما عضوی از ادارات هستیم و به هیچ عنوان هدف ما مچگیری نیست.
حسینی عنوان کرد:تمامی روسای ادارات رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره هستند و در پیشبرد این فریضه الهی تأثیر مستقیم دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه آسیب ها و مفاسد اداری استان کردستان احصاء شده و در قالب پوستر هم در اختیار آنها قرار گرفته است،گفت: اکثر ادارات استان کردستان سلامت ادارای دارند و مشکلاتی هم که وجود دارد با همکاری روسای ادارات قابل حل است.
حسینی با اشاره به رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش، اظهار داشت: برخی معلمان در تغییر نگرش اسلامی و انقلابی دانش آموزان تأثیرگذاری زیادی داشته اند که البته انتظار ما بیشتر از این است.
وی با تأکید براینکه موسسات آموزش زبان و کنکور نیاز به بازنگری در مسائل تربیتی دارند، وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه ها را مناسب ارزیابی کرد.
حسینی وضعیت حجاب عفاف را در مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی کردستان مناسب ارزیابی کرد و گفت: اما برخی مطب های پزشکان و داروخانه ها نسبت به مسئله حجاب کم اهمیت هستند و دانشگاه علوم پزشکی باید به این موضوع ورود کند.
وی افزود:پلیس های اماکن و امنیت اخلاقی هنمکاری خوبی با ستاد امر به معروف دارند و مسائل ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به جد پیگیری می کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از آغاز دور جدید ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف ادارات استان از روز پنج شنبه گذشته خبر داد و گفت این ارزیابی توسط گروه های ارزیاب به صورت میدانی در حال انجام است و نتایج آن به استانداری استان اعلام می شود.
حسینی با اشاره به اینکه جشن و شادی ریشه در تاریخ ایران دارد، گفت:برخی ها از جشن های نوروزی در استان کردستان سوءاستفاده می کنند و به دنبال پیشبرد مسائل واگرایی و قومیتی هستند و در پشت پرده، این جشن ها را به سمت مسائل سیاسی و ولنگاری فرهنگی سوق می دهند.
وی افزود:البته این جشن های نوروزی می بایست تا قبل از ماه مبارک رمضان تمام می شد که متاسفانه در برخی شهرها در ماه رمضان هم ادامه پیدا کرد که با ورود فرمانداران مربوطه، از ادامه آن جلوگیری شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، خاطرنشان کرد:لازم است که در ادارات استان کردستان علاوه بر تکریم ارباب رجوع به مسئله حجاب آنها نیز توجه و اهتمام ویژه شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به پروژه های نیمه کاره این ستاد در برخی شهرستانها، اظهار داشت: از مدیران استان می خواهیم که ساختمان های نیمه کاره ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها را به عوان پروژه های نیمه تمام تلقی کنند و بودجه های مناسبی را به آنها تخصیص دهند.
حسینی با تأکید براینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیاز به حمایت فرهنگی دارد،افزود: این ستاد برنامه های فرهنگی خوبی پیش بینی کرده است و از لحاظ هزینه ای نیاز به حمایت ادارات استان دارد.
وی مقوله حجاب و عفاف ادارات و رسیدگی به مطالبات مردمی در حوزه مفاسد اداری را دو محور برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سال جدید عنوان کرد.