فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی برای حضور در جشنواره Lift-off Global network لندن انتخاب شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی بیتافیلم، فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری صدرا و کسری درودیان‌همایونی، برای حضور در سیزدهمین […]

فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی برای حضور در جشنواره Lift-off Global network لندن انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی بیتافیلم، فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری صدرا و کسری درودیان‌همایونی، برای حضور در سیزدهمین دوره جشنواره Lift-off Global network که از دهم تا بیست‌وچهارم اپریل در لندن برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

این فیلم که خردادماه سال گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شده بود، هم‌اکنون در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا در دسترس مخاطبان قرار دارد.

«سلفی با دموکراسی» داستانی ماورایی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته‌اند و داستان آن تقریباً در ادامه داستان فیلم «دموکراسی در روز روشن» اتفاق می‌افتد.

این فیلم ادامه فیلم «دموکراسی در روز روشن» به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۸۹ است و همان خط داستانی را دنبال می‌کند. «دموکراسی در روز روشن» داستان زندگی یک سردار دفاع مقدس بود که در زندگی اشتباهاتی مرتکب شده و در عالم برزخ سعی در جبران خطاهایش دارد. در آن فیلم بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان «سلفی با دموکراسی» آمده است: در دفتر کار خدا، بخش ایران، یک سری فرشته به اسم راست‌شونه هستند که کارهای خوب مردم ایران را ثبت می‌کنند و یک سری فرشته به اسم چپ‌شونه که کارهای بد مردم ایران را به ثبت می‌رسانند. حالا به دو فرشته فرصت داده می‌شود که برای مأموریتی به کشور ایران سفر کنند و…

پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، کورش تهامی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، قاسم زارع، نیما شاهرخ‌شاهی، مهدی صبایی، مهران رجبی، دنیا مدنی و مجید میهن‌دوست از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فنی این پروژه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده: صدرا و کسری درودیان‌همایونی، نویسندگان: مسعود و امیرعلی احمدیان، تهیه‌کننده اجرایی: سیدمحمد احمدی، گروه تهیه‌کنندگان: مهدی منصوری، حسین بلاش، احسان ولی‌پورزند، مهدی منصوری، پریسا زهتابیان و سیدعلی اسماعیلی‌قوهکی، مدیر فیلم‌برداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیر تولید: سعید دلاوری، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، فائزه‌سادات موسوی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی و ملیکاسادات اسماعیلی، سرپرست جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظرفصیحی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حسن راستگو، صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: علیرضا یارمحمدی، مجری طرح: بیتافیلم تهران، عکاس: مجید محبوبی‌راد، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا، پخش بین‌المللی: امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز.