مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از نجات جان ۶۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر در حوادث هفته گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث هفته گذشته و ماموریت های امدادی این جمعیت گفت […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از نجات جان ۶۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر در حوادث هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث هفته گذشته و ماموریت های امدادی این جمعیت گفت : از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ تیر ماه سال جاری ، نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی ۶۶ حادثه و امدادرسانی به ۱۸۰ حادثه دیده اقدام کردند .

محمدهاشمی افزود : ۳۳ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۱۱ مورد خدمات حضوری ، ۱۳ حادثه شهری ، ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی ، ۲ حادثه کوهستان و یک حادثه ریزش آوار بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه ضمن اشاره به خدمت رسانی نیروهای امدادی این جمعیت به ۶۰ نجات یافته در این حوادث گفت : از این تعداد ۱۷ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۴۳ نفر هم برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند .

به گفته محمدهاشمی در همین مدت ، ۲۰۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۴ تیم عملیاتی با به کارگیری ۵۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند .

وی خاطرنشان کرد در بازه زمانی یاد شده ۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است .