برتری والیبالیست‌های سپاهان در دیداری پرحاشیه تیم والیبال سپاهان در هفته چهارم لیگ دسته یک مقابل افق قم به برتری دست یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پیروزی مردان والیبالیست سپاهان مقابل افق قم پیگیری شد و طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب هر سه امتیاز […]

برتری والیبالیست‌های سپاهان در دیداری پرحاشیه

تیم والیبال سپاهان در هفته چهارم لیگ دسته یک مقابل افق قم به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پیروزی مردان والیبالیست سپاهان مقابل افق قم پیگیری شد و طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب هر سه امتیاز این رقابت، امتیازات خود را در جدول رده‌بندی دو رقمی کنند.

در آغاز هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان و در رقابتی جذاب، تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ افق قم را شکست دهد و با کسب این پیروزی خانگی، به استقبال سه دیدار متوالی خارج از خانه برود.

دست اول این دیدار را افقی‌ها بهتر آغاز کردند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شوند.

در دو دست بعدی، طلایی‌پوشان با برنامه‌ریزی بهتر در حملات و دفاع خوب، اختیار میدان را در دست گرفتنند و با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۱۹ پیروز هر دو دست شدند.

در دست پایانی این رقابت نیز، نماینده قم با اتکا به حواشی مختلف مثل ورود غیرقانونی سرپرست این تیم به زمین مسابقه و تهییج منفی جو سالن سعی در توقف متعدد مسابقه داشت، اما بلندقامتان سپاهان بدون توجه به این حواشی این دست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ با موفقیت پشت سر گذاشتند و فاتح میدان لقب گرفتند.

لازم به‌ذکر است طلایی‌پوشان، با کسب این پیروزی، ۱۰ امتیازی شدند و جایگاه خود را در بالای جدول گروه دوم رقابت‌ها حفظ کردند.

بلندقامتان سپاهان جمعه هفته آینده و در دیداری حساس به مصاف گلفام آمل خواهند رفت.