دو پروژه عمرانی شهرستان خمینی شهر توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، پیش از ظهر امروز دهم شهریور ماه، دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت […]

دو پروژه عمرانی شهرستان خمینی شهر توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، پیش از ظهر امروز دهم شهریور ماه، دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با ورود به شهرستان خمینی شهر پس از شرکت در مراسم هفتمین روز شهادت شهید ابوالفضل علیجانی هنرستان خیرساز داورپناه درچه را با ظرفیت ۱۲۰ دانش آموز و اعتبار هفت میلیارد تومان، افتتاح کرد. این مدرسه توسط خیر نیک اندیش داورپناه و با مساحت ۱۷۸۰ متر زیربنا افتتاح گردید.
گفتنی است؛ در این مراسم به پاس حمایت مالی و معنوی خیر گرامی داورپناه لوح سپاس از طرف استاندار اصفهان به وی اهدا گردید.
افتتاح مجموعه باغ بانوان شهر کوشک و ساختمان اداری و رفاهی این مجموعه از دیگر برنامه های دکتر سلاجقه در شهرستان خمینی شهر بود. این پروژه با هدف استفاده جامعه هدف (بانوان شهر) از فضای ورزشی، توسط شهرداری کوشک با مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.