رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «زهیر خزیم» وزیر حمل و نقل سوریه، راههای توسعه همکاری و هماهنگی بین تهران و دمشق در زمینه انتقال زائران و تسهیل ورود آنها به دو کشور را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رسانه های سوریه، […]

رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «زهیر خزیم» وزیر حمل و نقل سوریه، راههای توسعه همکاری و هماهنگی بین تهران و دمشق در زمینه انتقال زائران و تسهیل ورود آنها به دو کشور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رسانه های سوریه، سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با مهندس « زهیر خزیم » وزیر حمل و نقل سوریه گفت: در این دیدار که در وزارت حمل و نقل سوریه در دمشق برگزار شد، دو طرف علاقه مندی خود را برای غلبه بر مشکلات و تسهیل تردد گروه‌های گردشگری دینی و زائرانی که از طریق خطوط هوایی به هر دو کشور وارد می‌شوند و ارائه خدماتی که به تشویق و افزایش تقاضا و حمل و نقل زائران کمک می کند، اعلام کردند.

دو طرف بر لزوم انجام اقداماتی که به صنعت گردشگری دینی کمک می‌کند و تسهیلات ارائه شده از طریق وسائط نقلیه بویژه هوایی و خدمات فرودگاهی و تلاش برای کاهش هزینه‌ها و ارائه برنامه‌ها و کاهش هزینه ها در خطوط حمل‌ و نقل اشاره کردند.

آنها تاکید کردند که این موضوع به افزایش توسعه اقتصادی و تجاری که پویایی حمل و نقل را به همراه دارد و به افزایش تعداد ورودی ها در بخش های مختلف از طریق شرکت های حمل و نقل کمک می کند.