استخدام راننده پایه ۲ در اتوبوسرانی اصفهان مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت از بین رانندگان پایه دو، با قرارداد «آموزش و دریافت گواهینامه پایه یک توسط شرکت اتوبوسرانی و فعالیت در خطوط با تعهد طبق ضوابط این شرکت» همکار می‌پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدعباس روحانی با […]

استخدام راننده پایه ۲ در اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت از بین رانندگان پایه دو، با قرارداد «آموزش و دریافت گواهینامه پایه یک توسط شرکت اتوبوسرانی و فعالیت در خطوط با تعهد طبق ضوابط این شرکت» همکار می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدعباس روحانی با اشاره به استخدام راننده پایه دو به‌منظور آموزش جهت دریافت گواهینامه پایه یک در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: این شرکت از یکم اردیبهشت‌ماه تا سی‌ویکم خردادماه برای تکمیل ناوگان خود اقدام به جذب راننده می‌کند.

وی افزود: شرایطی همچون مرد بودن، ساکن شهر اصفهان بودن، تسلط به رانندگی با گواهینامه پایه دو و گذشت حداقل دو سال تمام از زمان دریافت این گواهینامه، داشتن کارت پایان خدمت، داشتن شرایط جسمی سالم (طب کار)، آشنایی به مناطق و نواحی و خطوط شهری اصفهان، متعهد و مسئولیت‌پذیر، منضبط و آشنا به مسائل فنی خودرو در حد مطلوب از جمله شرایط مورد نظر این شرکت برای همکاری با رانندگان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: روحیه کار عالی و دارای تعامل، آشنایی به قوانین راهنمایی و رانندگی و اطاعت از قوانین و سایر موارد مرتبط، حداقل تحصیلات دیپلم، حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۳۵ سال از دیگر شرایط است که با قرارداد «آموزش و دریافت گواهینامه پایه یک توسط شرکت اتوبوسرانی و فعالیت در خطوط با تعهد طبق ضوابط این شرکت» بین طرفین منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط، وظایف و تعهدات راننده در زمان گزینش اعلام خواهد شد، گفت: شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در رد یا قبول (گزینش) هریک از متقاضیان بدون اینکه محتاج به ذکر دلیل باشد، مختار است.

روحانی تاکید کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان دارای شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۳۸۱۸۸، با داخلی ۱۱۴ (امور اداری و کارگزینی) تماس بگیرند یا جهت تکمیل فرم به‌صورت حضوری به محل شرکت واقع در خیابان کاوه، جنب ترمینال بابلدشت، کوچه شهید مقاره‌زاده، شرکت اتوبوسرانی اصفهان و قسمت امور اداری و کارگزینی از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۳۰ مراجعه کنند.