بازدید استاندار اصفهان از ستاد اسکان فرهنگیان استان سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوم فروردین ماه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان گفت: در سال‌جاری ۶۰۰ مدرسه مشتمل بر ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده‌ است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری […]

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوم فروردین ماه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان گفت: در سال‌جاری ۶۰۰ مدرسه مشتمل بر ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده‌ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوم فروردین ماه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان گفت: در سال‌جاری ۶۰۰ مدرسه مشتمل بر ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده‌ است.

در جریان این بازدید برخی انتقادات از سوی مسافران نوروزی مطرح شد که با دستور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور شد تا ضمن حضور در ستاد اسکان، نقایص و چالش‌ها را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه بررسی و مرتفع نماید.