برنامه فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه برای خانواده پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برنامه فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه برای خانواده را برگزار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ برنامه فرهنگی هم آرام با محوریت (زیست عفیفانه برای خانواده) در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد. در این برنامه راهکارهای مناسب در […]

برنامه فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه برای خانواده

پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برنامه فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه برای خانواده را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ برنامه فرهنگی هم آرام با محوریت (زیست عفیفانه برای خانواده) در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد.

در این برنامه راهکارهای مناسب در جهت شناخت و درک درست والدین از فرزندان خود در عصر کنونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیانات مجری برنامه بدین معناست که برخی از جوانان امروزی شاید در ظاهر عفیف نباشند، اما قطعا در باطن هر کدام از آنها یک ارتباط و راه سلوک خاص و متخص به خود را با خدای خود برقرار می کنند.

متاسفانه بسیاری از والدین امروز با مشکلات نحوه مدیرت و کنترل تربیت فرزندان خود روبرو هستند و این موضوع جزو یکی از دغدغه های اساسی آنها محسوب میشود که جوانان باید به سبک خود آنها، با خدا ارتباط بگیرند.

اگر به بعد روانشاسی و جامعه شناسی این قضیه نگرش اساسی داشته باشیم، درصد زیادی از جوانان به هیچ عنوان حاضر به اجرای هیچ کدام از رفتاری معنوی ومذهبی والدین خود نیستند، مگر در موارد بسیار محدود. چرا که یک جوان امروزی باید خدا و معنویت را به سبک عصر کنونی بشناسد نه به سبک چهار یا پنج دهه گذشته که پدر و مادرهای آنها تربیت شده و تفاوت آسمان وزمین با نسل امروزی دارند.