مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: جهادگران خوزستانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان،آمادگی جهادگران برای خدمت رسانی به زوار اربعین مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: جهادگران خوزستانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی […]

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: جهادگران خوزستانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان،آمادگی جهادگران برای خدمت رسانی به زوار اربعین مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: جهادگران خوزستانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

سرهنگ زبیدی گفت: خدمت جهادی در راستای محرومیت زدایی از اهداف مهم و رسالت‌های خدمت گذاران مردم در بسیج سازندگی است.

او گفت: گروه‌های جهادی متشکل از جوانان انقلابی و پای کار هستند که برای خدمت بی منت به هم نوع خود آستین همت بالا زده اند و آماده خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

سرهنگ زبیدی می گوید: بسیج سازندگی هم پای کمیته امداد و یاری دهنده مددجویان تحت پوشش این نهاد است و جهادگران نقش مهمی در این بین ایفا می‌کنند آن هم خدمت به قشر ضعیف جامعه که از بدنه مردم و، ولی نعمتان انقلاب هستند.

جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد خوزستان هم گفت: با حمایت رئیس کمیته امداد کشور قرارگاه مرحوم حاج عبدالله والی در کمیته امداد شکل گرفته و روحیه امدادگری با روحیه جهادگری تلفیق شده است.