رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات ضد صهیونیستی در رام‌الله و زخمی‌شدن یک شهرک‌نشین خبر دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات تیراندازی در منطقه «وادی الحرمیه» در شمال رام‌الله و زخمی شدن یک صهیونیست خبر دادند. خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که در […]

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات ضد صهیونیستی در رام‌الله و زخمی‌شدن یک شهرک‌نشین خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات تیراندازی در منطقه «وادی الحرمیه» در شمال رام‌الله و زخمی شدن یک صهیونیست خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که در پی تیراندازی از سوی یک خودرو در شمال رام‌الله، یک شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شد.

بر اساس این گزارش، عامل این عملیات به سوی یک خودرو در منطقه وادی الحرمیه تیراندازی کرد و طی آن یک شهرک‌نشین صهیونیست ۲۸ ساله از ناحیه دست زخمی شد و به بیمارستان «شعاری تسیدک» منتقل شد. 
به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، تیراندازی در نزدیکی مکانی صورت گرفته که قرار بود مراسم بزرگداشتی برای سربازان صهیونیست کشته شده، برگزار شود.

این در حالی است که از عصر دیروز (دوشنبه، ۲۴ آوریل)، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی برای مواجهه احتمالی با هفته‌ای پرتنش در آستانه سالروز «اشغال فلسطین» به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و ارتش این رژیم اعلام کرد که از عصر دوشنبه) تا نیمه شب چهارشنبه-پنجشنبه آینده کرانه باختری و کلیه گذرگاه‌های نوار غزه را می‌بندند و از افزایش سطح آمادگی و تقویت نیروها با حدود ۳۰ هزار پلیس و سرباز که در کرانه باختری و در مرز‌های چهارم ژوئن و در شهرکهای اسرائیلی مستقر می‌شوند، خبر داد.

این اقدام همزمان با آغاز مراسم یادبود سربازان کشته شده در جنگ‌های اسرائیل از که دوشنبه شب آغاز و تا سه‌شنبه ادامه خواهد یافت و نیز در آستانه جشن‌های مربوط به روز «استقلال» (یوم النَکبه) که از چهارشنبه آغاز می‌شود، صورت می‌گیرد