فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف محموله باتری قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه شهید […]

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف محموله باتری قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر به پارکینگ هدایت کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودرو موفق به کشف یک هزار و ۱۰۸ انواع باتری خارجی که در زیر بار اصلی جاساز شده بود شدند که همه آن ها فاقد هرگونه گمرکی بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال تعیین شده تصریح کرد: در این زمینه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم می خواهیم تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا اطلاع از هرگونه قاچاق کالا، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت بگیرد.