برنامه ریزیهای بموقع مجموعه مدیریت شهری سنندج در راستای بارش رحمت الهی ‍ رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت:علیرغم مشکلات مالی و کمبود امکانات،مجموعه مدیریت شهری توانست با برنامه ریزیهای بموقع در راستای بارش رحمت الهی اقدامات تحسین برانگیزی داشته باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای […]

برنامه ریزیهای بموقع مجموعه مدیریت شهری سنندج در راستای بارش رحمت الهی

‍ رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت:علیرغم مشکلات مالی و کمبود امکانات،مجموعه مدیریت شهری توانست با برنامه ریزیهای بموقع در راستای بارش رحمت الهی اقدامات تحسین برانگیزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در صحن علنی این شورا به کمبود منابع مالی و امکانات شهرداری اشاره و خاطرنشان ساخت:نزول رحمت الهی در آستانه فصل زیبای زمستان فرصت شکرگزاری و قدردانی از این نعمت گرانبها برای دیارمان است.

از این رو مجموعه مدیریت شهری با برنامه ریزیهای همه‌ جانبه نشان داد،در رویارویی با این نعمت الهی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان قدرشناس دیارمان را دارد و شهروندان می توانند تجربه خوشایندی از این تغییرات آب‌ و هوایی دل‌انگیز داشته باشند.

میمنت آبادی ارائه خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری دانست و ادامه داد:اجرای طرح نگهداشت،بازدید،نظارت و کنترل،هرس درختان،افزایش ماشین آلات برف روبی،خرید ماسه و نمک،استقرار مخازن و کیسه های مخلوط ماسه و نمک در راستای برف روبی سطح شهر و جلوگیری از یخبندان و حوادث احتمالی توانست موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج به کلتور و تاریخ دیرینه مردم نجیب سنندج اشاره و گفت:هر جا که لازم بوده مردم شریف در ارائه خدمت بهتر به شهر پای کار آمدند و این بسی جای تقدیر و افتخار است و بدون شک رشد و تعالى هر نظام اجتماعى در پرتو همبستگى اجتماعى و مشارکت عمومى افراد آن جامعه میسر مى گردد.