دستگیری۲نفر از اراذل و اوباش مسلح در شهرستان برخوار رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲نفر از اراذل و اوباش که در شهرستان برخوار اقدام به تیراندازی و تخریب خودرو های تعدادی از شهروندان کرده بودند توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

دستگیری۲نفر از اراذل و اوباش مسلح در شهرستان برخوار

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲نفر از اراذل و اوباش که در شهرستان برخوار اقدام به تیراندازی و تخریب خودرو های تعدادی از شهروندان کرده بودند توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ دوم مسعود طریفی بیان داشت: در پی تیراندازی و تخریب خودرو های تعدادی از شهروندان در شهرستان برخوار توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش،با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با بررسی های دقیق انجام شده، مشخص شد متهمان به لحاظ بیم دستگیری به یکی از شهرستان های شمالی کشور متواری شده که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان برخوار،اکیپ هایی از مأموران به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیاتی دقیق و ضربتی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه مهمات مربوطه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده پس از انتقال به استان و تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.