بزرگ‌ترین توفیق نصیب جهان اسلام در گام دوم انقلاب، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در یک فروپاشی قرار دارد، گفت: غرب با همه توان آمده است که از این فروپاشی جلوگیری کند؛ ما نمی‌دانیم که این نبرد چه میزان طول می‌کشد؛ اما تردیدی نداریم بزرگ‌ترین توفیقی […]

بزرگ‌ترین توفیق نصیب جهان اسلام در گام دوم انقلاب، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در یک فروپاشی قرار دارد، گفت: غرب با همه توان آمده است که از این فروپاشی جلوگیری کند؛ ما نمی‌دانیم که این نبرد چه میزان طول می‌کشد؛ اما تردیدی نداریم بزرگ‌ترین توفیقی که نصیب جهان اسلام در گام دوم انقلاب می‌شود، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با بیان اینکه در جریان یک حادثه بزرگ تاریخی قرار داریم، اظهار کرد: مواجهه بین غرب و اسلام ریشه‌های طولانی دارد که برای شناختن حادثه اخیر باید به سابقه این مواجهه توجه کرد؛ از زمانی که اسلام در شبه‌جزیره عربستان متولد شد و خداوند متعال پیامبر اعظم (ص) را برای نجات بشریت مقام نبوت بخشید و اسلام توانست قلوب ملت‌ها را تسخیر کند از جهت شرق برخورد با اسلام با مواجهه جدی روبرو نشد؛ اما از سمت غرب مواجهه جدی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسلام در دوره‌ای توانست اسپانیا را فتح کند و بخش‌هایی از فرانسه هم اسلام را پذیرفتند، گفت: اما غرب بار دیگر اسپانیا را از مسلمانان را پس گرفت وقتی دقیق‌تر به این مسئله نگاه می‌کنیم صهیونیست پشت این ماجرا بود و این در حالی است که در ظاهر مسیحیان در این مواجهه بودند.

وی با بیان اینکه هدف آن‌ها تصرف تا قلب مسلمانان و فتح بیت‌المقدس به‌عنوان جبهه اول مسلمانان بود، عنوان کرد: آن‌ها برای دستیابی به این هدف به یک لشکرکشی گسترده تحت عنوان جنگ‌های صلیبی زدند؛ در هجوم اول غرب که یهود و صهیونیست طراح آن بودند بیش از یک میلیون نفر لشکریان صلیبی بودند.

سلیمانی افزود: امروز شما این قساوت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینید آن روز هم هر مسلمانی در مقابل آن‌ها قرار می‌گرفت از دم تیغ می‌گذراندند؛ این جنگ‌ها ۲۷۰ سال طول کشید و حتی در دوره‌ای فلسطین در اشغال صلیبیون قرار گرفت که صلاح‌الدین ایوبی آن سرزمین را پس گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: آن‌ها در جنگ جهانی اول فرصت را مغتنم شمردند و سرزمین‌های دولت عثمانی را بین خودشان تقسیم کردند ترکیه امروزی را به بازماندگان عثمانی شکست‌خورده دادند و باقیمانده امپراطوری عثمانی را بین خود تقسیم کردند و عنوانش را کشورهای تحت‌الحمایه گذاشتند.

صهیونیست‌ها برای از بین بردن اسلام، فلسطین را اشغال کردند

وی با بیان اینکه فلسطین، اردن و عراق به انگلیسی‌ها سپرده شدند، ادامه داد: انگلیسی‌ها یک فرماندار به فلسطین فرستادند که یک یهودی بود و وقتی وارد این سرزمین شد ارتشی از یهودیان صهیونیستی راه انداختند؛ آن‌هایی که در ۳۰۰ سال جنگ نتوانستند فلسطین را فتح کنند از راه نفوذ، قراردادها و سازمان‌های جهانی محقق کردند و هدف آن‌ها نابودی اسلام بوده و هست.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعدازاین اقدامات این یهودی لرد بالفور نخست‌وزیر انگلیس در سال ۱۹۱۷ بیانیه‌ای صادر کرد و فلسطین را یک سرزمین یهودی نامید که باید دولتی یهودی در این سرزمین تشکیل شود.

این فرمانده بسیج با بیان اینک ۳۰ سال جنگ‌های مختلفی از سوی مسلمانان و اعراب شکل گرفت؛ اما در سال ۱۹۴۸ دولت یهود را به رسمیت شناختند و یک دولت جعلی در قلب جهان اسلام شکل گرفت، گفت: مقاومت فلسطین آغاز شد و جنگ‌های بین اعراب و رژیم صهیونیستی راه به جایی نبرد و در بحبوحه جنگ جهانی قرارداد کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی با وساطت آمریکا امضا شد و اعراب در مقابل غرب زانو زدند.

سردار سلیمانی تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی را وارد میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی کرد

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی یک جانی در فلسطینیان دمیده شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) نابودی رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی با تعیین روز قدس فرمودند که «باید رژیم صهیونیستی از صفحه تاریخ محو شود»؛ همان‌طور که انقلاب اسلامی تاریخ را تغییر داد، مسیر مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی و غرب نیز راه تغییر دارد و منجر به بیداری مسلمانان شد و شکل‌گیری جبهه مقاومت در دوره سردار سلیمانی اقدامی بود که تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی به جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی آورده شد.

موضوع فلسطین همه ملت‌های آزاده را با امت اسلام متحد کرده است

سلیمانی با بیان اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته مسلمانان ضربات سنگینی از غرب دریافت کردند؛ گفت: اما امروز در موضوع فلسطین ملت‌های مسلمان در پشت سر ملت ایران و رهبر کبیر انقلاب قرار گرفتند؛ رهبر معظم انقلاب توانست ملت‌های مسلمان و حتی ملت‌های آزاده را زیر پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی بیاورد.