طبق پیش بینی سازمان هواشناسی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،امروز چهارشنبه در بخش‌هایی از گیلان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است. پنجشنبه در نواحی شمال غرب غرب سواحل غربی دریای […]

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،امروز چهارشنبه در بخش‌هایی از گیلان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است.

پنجشنبه در نواحی شمال غرب غرب سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

جمعه سامانه بارشی در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان قزوین، البرز تهران و همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر فعالیت خواهد داشت شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از خراسان رضوی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در استان‌های گیلان و مازندران افزایش خواهد یافت.

یکشنبه با تضعیف سامانه بارشی در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز و شمال شرق ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.