روز شنبه ۱۵ مهرماه، آغاز هفته کودک است و این روز در تقویم سال ۱۴۰۲ کشور به عنوان روز “کودک و محیط زیست” گنجانده شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در نشست هماهنگی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان با […]

روز شنبه ۱۵ مهرماه، آغاز هفته کودک است و این روز در تقویم سال ۱۴۰۲ کشور به عنوان روز “کودک و محیط زیست” گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در نشست هماهنگی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان با سفیران محیط زیست مطرح شد: معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: با طرح مسائل مرتبط با کودک و تغییر اقلیم، تلاش شد تا شورای سیاست‌گذاری هفته کودک علاوه بر اختصاص یک روز با عنوان کودک و محیط زیست، در طول برگزاری مراسم هفته کودک، توجه ویژه تمام سازمان‌ها را نسبت به مقوله محیط زیست معطوف کند و از این به بعد برای آشنایی کودکان با مفاهیم محیط زیستی، شخصیت‌های محیط زیستی نیز خلق شود. وی افزود: روز شنبه ۱۵ مهرماه، آغاز هفته کودک است و این روز در تقویم سال ۱۴۰۲ کشور به عنوان روز “کودک و محیط زیست” گنجانده شده است.