استاندار اصفهان گفت:کسانی که در شرایط تورم در اجرای تعهدات اهمال می‌کنند و از طریق تصاحب سرمایه مردم برای خود انباشته‌ای جمع می‌کنند بایستی به‌گونه‌ای نقره‌داغ شوند تا آخرین نفر در این‌گونه سوءاستفاده‌ها باشندبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ سید رضا مرتضوی در نودونهمین جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: ظرف یک هفته، […]

استاندار اصفهان گفت:کسانی که در شرایط تورم در اجرای تعهدات اهمال می‌کنند و از طریق تصاحب سرمایه مردم برای خود انباشته‌ای جمع می‌کنند بایستی به‌گونه‌ای نقره‌داغ شوند تا آخرین نفر در این‌گونه سوءاستفاده‌ها باشند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ سید رضا مرتضوی در نودونهمین جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: ظرف یک هفته، کمیته‌ای با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شود و پیشنهاد کارشناسی‌شده برای تعیین تکلیف مسکن مهر تحویل داده نشده مورد بررسی و ارائه قرار بگیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: کسانی که در شرایط تورم در اجرای تعهدات اهمال می‌کنند و از طریق تصاحب سرمایه مردم برای خود انباشته‌ای جمع می‌کنند بایستی به‌گونه‌ای نقره‌داغ شوند تا آخرین نفر در این‌گونه سوءاستفاده‌ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته برای مقابله با فرد یا افرادی که با سوءاستفاده تعهدات خود را انجام نداده و از شرایط تورم و بهره‌مندی از سرمایه مردم نفع شخصی می‌برند تصمیم‌گیری شود و در جلسه‌ای با حضور مسئولان قضایی استان مطرح و پشتیبانی‌های لازم برای برخورد با این بی‌قانونی‌ها اتخاذ شود.

مرتضوی عنوان کرد: هدف این است امکانی که در حوزه مسکن مهر بوده و به سرانجام نرسیده در چرخه تولید و ارائه مسکن قرار بگیرد.
استاندار اصفهان ادامه داد: خود و همه مدیران و مسئولان و استان کشور را در برابر دستور مقام معظم رهبری سرباز می‌دانیم تا تلاش کنیم با تسهیلگری امر مهم ساخت مسکن در کشور و استان رونق بگیرد.

وی یادآور شد: همه اعتبار کشور به میدان آمده تا وضعیت به‌هم‌ریخته مسکن مردم سامان بگیرد.

استاندار اصفهان گفت: شورای‌عالی مسکن به‌صورت ماهانه با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و در این جلسات در خصوص پشتیبانی‌های مالی و زیرساختی و تسهیلگری فرایندها تصمیم‌گیری می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پشتیبانی‌هایی که باید از اقشار متفاوتی که در نهضت ملی مسکن هستند اتفاق بیفتد روی میز شورای‌عالی مسکن است.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به استمرار و پیگیری رئیس‌جمهور در این حوزه امید است چالش‌های کلان در ساخت مسکن در آینده‌ای نزدیک رفع شود