دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر آخرین تحولات مربوط به گفتگوها برای رفع تحریم ها را با همتای قطری خود مورد رایزنی و تبادل نظر قرار داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت […]

دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر آخرین تحولات مربوط به گفتگوها برای رفع تحریم ها را با همتای قطری خود مورد رایزنی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه،دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر آخرین تحولات مربوط به گفتگوها برای رفع تحریم ها را با همتای قطری خود مورد رایزنی و تبادل نظر قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی بار دیگر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار را مورد اشاره قرار داد و ضرورت کنار گذاشتن زیاده خواهی‌ از سوی طرف آمریکایی و لزوم واقع بینی در مسیر دستیابی به راه حل و حصول توافق را مورد تاکید قرار داد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگوی تلفنی مواضع منطقی تهران را مورد توجه قرار داد.