نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بر لزوم تقویت رسانه‌های داخلی برای مقابله تاثیرگذار در مقابل امپریالیسم خبری تاکید کرد. آیت‌الله لطف‌الله دژکام با حضور در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس بیان کرد: بسیج هر جا که حضور داشته نقش هماهنگ کنندگی و هم افزایی را به خوبی با روحیه جهادی ایفا کرده است. به گزارش […]

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بر لزوم تقویت رسانه‌های داخلی برای مقابله تاثیرگذار در مقابل امپریالیسم خبری تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با حضور در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس بیان کرد: بسیج هر جا که حضور داشته نقش هماهنگ کنندگی و هم افزایی را به خوبی با روحیه جهادی ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از بسیج رسانه فارس، آیت‌الله دژکام ادامه داد: این جلسه هم برای این بود که با محوریت بسیج رسانه بتوانیم عقب ماندگی‌های خود را در زمینه‌های مربوط به مسائل مباحث رسانه‌ای و تبلیغی که امروز بسیار ضرورت دارد که تقویت بشود، جبران کنیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: باید رسانه‌های داخلی را در مقابل امپریالیزم خبری تقویت کنیم.

آیت‌الله دژکام ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همفکری بسیج رسانه، کار جهادی مستمر به نقطه قوتی در زمینه حرکت تبلیغی و کار رسانه‌ای تبدیل شود.
۹
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس نیز با ارائه گزارش از عملکرد سه ماهه پاتوق تبیین بیان کرد: حضور تصمیم‌گیران ارشد استان در بسیج رسانه و پاتوق تبیین، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه اصحاب محترم رسانه در  استای پیشبرد اهداف انقلاب با رویکرد امیدافرینی در جامعه دارد.

هادی رضایی با بیان اینکه بهترین و امین ترین مشاوران برای مسئولان در نبرد رسانه‌ای نامتقارن با دشمن، اصحاب رسانه هستند، گفت: سیاست گذاری رسانه‌ای در استان باید توسط فعالان و دلسوزان این عرصه در کنار مسئولین انجام شود.