۲۲ بهمن یک رفراندوم بزرگ بود حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک رفراندوم بزرگ و مهر تاییدی بر پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های امروز نماز در مصلی امام خمینی این شهر گفت:کسانی که به دنبال رفراندوم بودند و […]

۲۲ بهمن یک رفراندوم بزرگ بود

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک رفراندوم بزرگ و مهر تاییدی بر پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های امروز نماز در مصلی امام خمینی این شهر گفت:کسانی که به دنبال رفراندوم بودند و اغتشاشات را حرکتی برای تغییر و براندازی می‌دانستند باید بدانند که مردم با گذشت ۴۴سال دشمن را خوب می‌شناسند و می‌دانند دشمن کیست.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مسئولان باید پرتوان برای مردم کار کنند.
وی با بیان اینکه جاهلیت در قرآن در برابر علم و دانش نیست، گفت: ممکن است جامعه‌ای از نظر علم پیشرفت کرده، اما از نظر اخلاق و تقوا عقب مانده باشد همانگونه که غربی‌ها به عقب‌ماندگی در ارزش‌های انسانی اذعان می‌کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از تبعیض در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه تصریح کرد: این تبعیض به اندازه‌ای بود که مسئولان سوری اعلام کردند اگر کمک نمی‌کنید جلوی کمک دیگران را نگیرید، این نشانه‌ای از جاهلیت قرن ۲۱ است.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به سفر رییس جمهور به چین هم افزود: انجام این سفر بعد از ۲۲بهمن سفر معنادار و راهبردی است که می‌تواند موجب توسعه سرمایه گذرای در کشور شود.