محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در جاده‌های اصفهان رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برخی محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز اعمال می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، علی مولوی گفت: به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان عزیز و تسهیل […]

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برخی محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز اعمال می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، علی مولوی گفت: به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان عزیز و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت‌های نوروزی، پلیس راه استان اصفهان اقدام به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: براین‌اساس تردد کلیه کامیون‌های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت هفت صبح بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در محور نایین – انارک و محور خور – طبس و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت هفت صبح تا ۲۴ روزهای شنبه چهارم و دوشنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در محور قدیم کاشان – قم و بالعکس ممنوع است.

مولوی در پایان خاطرنشان کرد: عبور و مرور موتورسیکلت نیز در زمان اجرای طرح نوروزی یعنی از بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تمامی محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.