شرکت مخابرات ایران، کمپین ابر و باد را در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف و معرفی سرویس‌های متنوع و جذاب برای مشتریان با مزایای استثنایی برای مشتریان فاقد اینترنت پرسرعت یا افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت‌ها با حجم ترافیک بالا هستند، ارائه می‌کند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

شرکت مخابرات ایران، کمپین ابر و باد را در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف و معرفی سرویس‌های متنوع و جذاب برای مشتریان با مزایای استثنایی برای مشتریان فاقد اینترنت پرسرعت یا افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت‌ها با حجم ترافیک بالا هستند، ارائه می‌کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جشنواره ابر و باد برای افراد فاقد اینترنت پرسرعت و افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت‌ها با حجم ترافیک بالا هستند، فرصتی استثنایی است.

در این کمپین سرویس‌هایی با فناوری‌های مختلف شامل سرینو( VDSL) و تانوما (FTTH) با سرعت‌های مختلف از ۸ مگابیت بر ثانیه تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه با حجم ترافیک بالا ارایه شده است.

مشتریان می‌توانند از میان سرویس‌های مختلف کمپین با حجم‌های متنوع و حتی شیوه پرداخت دلخواه، سرویس مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

مزایای این کمپین، شامل ارائه مودم رایگان برای یکی از سرویس‌هایFTTH، ارائه سرویس‌های با حجم ترافیک بالا، سرعت و کیفیت بسیار بالای سرویس‌های ارایه شده و امکان انتخاب بستر مورد نیاز از طرف مشتری با توجه به نیازهای آنان از بین تکنولوژی‌های FTTH/ VDSL است.

تنوع در نوع پرداخت (پیش پرداخت و پس پرداخت)، ارائه سرویس‌های اختصاصی برای هرکدام از بسترهای FTTH ،VDSL، سرعت سرویس حداکثر تا ۳۰۰ مگابیت نیز از دیگر مزایای کمپین ابر و باد است.

مشتریان می‌توانند این سرویس‌ها را از طریق مراکز مخابرات یا تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست کنند.