شهرداری سنندج در آماده سازی مرکز اسکان معتادین متجاهر جهادی عمل کرده است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری سنندج با توجه به ظرفیت و توانایی تخصصی و نیروی انسانی که دارد در آماده سازی مرکز اسکان معتادین متجاهر ماده ۱۶ در سنندج جهادی عمل کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

شهرداری سنندج در آماده سازی مرکز اسکان معتادین متجاهر جهادی عمل کرده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری سنندج با توجه به ظرفیت و توانایی تخصصی و نیروی انسانی که دارد در آماده سازی مرکز اسکان معتادین متجاهر ماده ۱۶ در سنندج جهادی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ کیومرث حبیبی در جریان بازدید از مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ در سنندج با تاکید بر همکاری دستگاه های خدمات رسان به شهرداری در آماده سازی این مرکز اظهار کرد: شرکت برق و شرکت گاز همکاری های لازم را در خصوص انتقال ترانس برق و همچنین گازکشی این محل با شهرداری داشته باشند.
حبیبی در تماس تلفنی با متولیان شرکت گاز و شرکت برق نسبت به رفع این مشکل در کوتاه ترین زمان قول مساعد گرفت و افزود: هرگونه کم کاری در این خصوص جایز نبوده؛ چرا که رفع این مشکل به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم از تاکیدات استاندار است و همه باید پای کار باشند.

وی با بیان اینکه این مرکز باید تا پایان شهریورماه آماده و به بهره برداری برسد، اضافه کرد: شهرداری در خصوص آماده سازی کمپ ماده ۱۶ اسکان معتادین متجاهر جهادی عمل کرده که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: کار جهادی یعنی کاری را شروع کردید تا زمان اجرای کامل رها نکنید و در فرآیند اجرا نیز سرعت عمل کامل داشته باشید.

حبیبی افزود: موضوع ساماندهی معتادین متجاهر کاری برزمین مانده و از مطالبات جدی مردم بود، شهرداری در این خصوص کار بسیار عالی انجام داده است.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری تنها خدماتی، کالبدی و ترافیکی نیست بخش زیادی از وظایف شهرداری مربوط به حوزه اجتماعی است، گفت: دستگاه های ما توانایی لازم را برای ورود به موضوعات اجتماعی ندارند ولی با وجود تمام مشکلات اقتصادی و غیره شهرداری سنندج با توجه به توان انسانی و حرفه ای که دارد در خصوص رسالت اجتماعی خود بسیار خوب و قابل تقدیر عمل کرده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان