اعزام نخستین کاروان خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات نخستین کاروان ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات با بدرقه مدیرکل ، معاون فرهنگی، رئیس منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل بانک دی از استان قم به سمت مرز مهران حرکت کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

اعزام نخستین کاروان خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات

نخستین کاروان ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات با بدرقه مدیرکل ، معاون فرهنگی، رئیس منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل بانک دی از استان قم به سمت مرز مهران حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: زائران عتبات با بدرقه مسئولان بنیاد استان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و گلباران مزار شهدا و مدیحه سرایی در رسای سید و سالار شهیدان مبدا سفر معنوی خود را از جوار شهدای استان قم به سوی نجف اشرف و کربلای معلا و زیارت سید و سالار شهیدان آغاز کردند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: جوانانی که رسالت حسینی خویش را با فدا کردن جانشان در راه دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی به انجام رساندند و در وصایایشان از خدا خواستند تا راه کربلا باز شود و عاشقان بتوانند به زیارت مزار مطهر ابا عبد الله الحسین (ع) نائل گردند.

وی ادامه داد: این کاروان زمینی متشکل از والدین و همسر شهید، خانواده جانبازان و آزادگان نخستین کاروان اعزامی استان است که با ارایه تسهیلات ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به عتبات عالیات اعزام می نماید.

علاقه مندان از بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران می توانند با مراجعه به سایت شاهدان کوثر اقدام به ثبت نام اولیه نموده و سپس به دفتر نمایندگی شاهدان کوثر در استان قم مراجعه کنند.