وقوع ۷ مورد تصادف در شبانه روز گذشته در قروه مسئول فوریتهای پزشکی قروه از آمار افزایش تصادفات در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، شاهرخ محمدی مسئول فوریت های پزشکی قروه از افزایش آمار تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان قروه و وقوع ۷ مورد تصادف […]

وقوع ۷ مورد تصادف در شبانه روز گذشته در قروه

مسئول فوریتهای پزشکی قروه از آمار افزایش تصادفات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، شاهرخ محمدی مسئول فوریت های پزشکی قروه از افزایش آمار تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان قروه و وقوع ۷ مورد تصادف با مصدومیت ۲۱ نفر خبر داد و گفت که ۴ مورد از این تصادفات جاده ای و ۳ فقره را هم شهری بوده اند.

محمدی با بیان اینکه از این ۲۱ مصدوم ۱۷ نفر به بیمارستان اعزام شده اند به درمان سرپایی ۴ مصدوم دیگر اشاره کرد و حال عمومی همه مصدومان به غیر از یک نفر را خوب دانست.

او با اشاره به اینکه تصادفات درون شهری بیشتر توسط موتورسواران و برخورد با عابران پیاده بوده از تصادفات برون شهری شامل تصادف زنجیره ای در محور همدان- قروه ابتدای ورودی روستای زنگ آباد گفت و تصریح کرد که در این تصادف ۵ خودرو به هم برخورد کرده بودند.

محمدی دیگر تصادفات برون شهری را واژگون شدن یک وانت که بار توت فرنگی داشت و همچنین واژگونی یک پراید عنوان کرد و گفت، خوشبختانه این تصادفات بدون فوتی بودند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان