یک کارگاه تولید نسکافه با آرم و نشان جعلی پلمب شد فرمانده انتظامی استان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل آرم سیب سلامت و برند شرکت های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید […]

یک کارگاه تولید نسکافه با آرم و نشان جعلی پلمب شد

فرمانده انتظامی استان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل آرم سیب سلامت و برند شرکت های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید نسکافه با جعل سیب سلامت و برند ۲ شرکت معرف و جعل سیب سلامت در یکی از کارگاه های حاشیه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضایی در محل حضور یافته و به بازرسی از این کارگاه پرداختند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از کارگاه مذکور ۱۰ هزار بسته نسکافه که با جعل سیب سلامت و برند ۲ شرکت معروف تولید شده بودند به همراه ۳ دستگاه تولید نسکافه و ۶۰۰ کیلو مواد اولیه نسکافه کشف شد.

سردار علینقیان پور با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تولید نسکافه با آرم و علایم جعلی طی یک سال گذشته ارزش مجموع اموال توقیف شده در این عملیات را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص کارگاه مذکور با حکم مرجع قضائی پلمب و فرد متخلف نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.