نماینده ولی فقیه در استان کردستان از عقلانیت، عدالت و معنویت به عنوان بزرگترین برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران یاد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در مراسم نمادین زنگ انقلاب در سنندج اظهار کرد: اگر یک نفر از ما سوال کند […]

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از عقلانیت، عدالت و معنویت به عنوان بزرگترین برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در مراسم نمادین زنگ انقلاب در سنندج اظهار کرد: اگر یک نفر از ما سوال کند که انقلاب چه چیزی برای ما می خواسته است بیاورد می توان به عقلانیت اشاره کنیم.
 
وی افزود: عقلانیت ایجاب می کند که انسان مستقل باشد و بر روی پای خودش بایستد و در سلطه مستکبران نباشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دستاوردهای بسیار بزرگ علمی و پژوهشی و فناوری از جمله مواردی است که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی از عدالت به عنوان برکت دیگر انقلاب اسلامی برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مبحث عدالت در عرصه های مختلف نمودی عینی در کشورمان پیدا کرده است و امروز برکات آن را در نقاط مختلف می بینیم.
 
وی افزود: معنویت دستاورد سوم انقلاب است که باید همه ما در حفظ و ارتقای آن در جامعه بکوشیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به منویات امام خمینی (ره) اظهار کرد: اخلاق و معنویت از جمله برکات بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود و در سایه همین معنویت بر مشکلات و توطئه ها غلبه کردیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان