اعتیاد اینترنتی کودکان را جدی بگیرید/ لزوم دقت برای انتشار محتوا در فضای مجازی رییس پلیس فتا پایتخت گفت:کودکان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند. آموزش مجازی باعث افزایش زمان استفاده از اینترنت شده است. سرهنگ گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: اعتیاد اینترنتی فرزندان را جدی بگیرید؛ کودکان بیشتر اوقات خود را […]

اعتیاد اینترنتی کودکان را جدی بگیرید/ لزوم دقت برای انتشار محتوا در فضای مجازی

رییس پلیس فتا پایتخت گفت:کودکان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند. آموزش مجازی باعث افزایش زمان استفاده از اینترنت شده است.

سرهنگ گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: اعتیاد اینترنتی فرزندان را جدی بگیرید؛ کودکان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند. آموزش مجازی و محروم‌شدن آن‌ها از برخی فعالیت‌های خارج از منزل باعث افزایش زمان استفاده از اینترنت و حضور در فضای مجازی شده است.

وی افزود: برای پیشگیری از اعتیاد کودکان به فضای مجازی والدین با نظارت و کنترل، آموزش روش استفاده درست از اینترنت، محدودیت در مدت زمان استفاده و کاهش دسترسی به اینترنت می‌توانند از اعتیاد اینترنتی فرزندان جلوگیری کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت بیان کرد: انتشار فیلم، صوت و تصویر با افشای اسرار دیگران در فضای مجازی، آن هم در صورتی که آن‌ها رضایت نداشته باشند، مصداق ایجاد مزاحمت و جرم محسوب می‌شود؛ مجازات هتک حیثیت از افراد، حبس یا جریمه نقدی است، پس در انتشار هر محتوایی در فضای مجازی دقت کنید.

سرهنگ گودرزی گفت: هنگام بازی گاهی برای جمع آوری امتیاز بیشتر، خرید سکه و الماس داخل بازی ممکن است زمینه کلاهبرداری از حساب‌های مالی تان را فراهم کنند. پس در خرید و فروش اکانت‌های بازی و امتیازات داخل بازی دقت کنید.

خبرنگار/ الهام خانی