نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه و به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، این نمایشگاه که با حضور ۱۰۹ شرکت از استان‌های مختلف کشور برپا می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا فعالان حوزه […]

نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه و به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، این نمایشگاه که با حضور ۱۰۹ شرکت از استان‌های مختلف کشور برپا می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا فعالان حوزه مبلمان خانگی، مبلمان باغی، لوستر و کالای خواب، محصولات، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید عموم قرار دهند.

در این نمایشگاه، مجموعه‌های تجاری از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، قم، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی و فارس حضور دارند و انواع مبلمان، سرویس چوبی، سرویس خواب، میزهای نهارخوری، میزهای تلویزیون و کنسول، لوستر و… را در ۱۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و هفت هزار مترمربع فضای مفید به نمایش می‌گذارند.

نکته مهم در نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی این است که ۷۰ درصد از مشارکت‌کنندگان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از استان‌هایی به غیر از اصفهان در نمایشگاه حضور دارند و ۸۰ درصد آنها نیز در حوزه تولید فعالیت می‌کنند.

از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه می‌توان به مبلیران، ژولک، آیلار، خوابیران، آکاژور، همومیران، چوبینه، گاردن رویال، مبل آوا و مجموعه مبلمان ساکت اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۵ تا ۱۹ تیرماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.