مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز از بهره‌برداری طرح آبرسانی به مجتمع پنج روستایی با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهمن بهروزی” با اشاره به طرح‌های هفته دولت گفت: بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی به روستاهای دهستان کوهمره سرخی با هدف […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز از بهره‌برداری طرح آبرسانی به مجتمع پنج روستایی با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهمن بهروزی” با اشاره به طرح‌های هفته دولت گفت: بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی به روستاهای دهستان کوهمره سرخی با هدف رفع محرومیت‌زدایی و تحقق شعار جهاد آبرسانی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه مجتمع فوق دارای ۵ روستا و ۲۰۲۶ نفر جمعیت است، افزود: در راستای اجرای طرح آبرسانی به مجتمع یادشده، یک حلقه چاه با ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه، پنج مخزن با ظرفیت ۳۷۰ مترمکعب، ۱۶ کیلومتر خط انتقال و ۷ کیلومتر شبکه اجرا شده است.
وی با بیان اینکه 31 میلیارد تومان برای اجرای این طرح از محل اعتبارات عمرانی، ملی و استانی هزینه شده است، ابراز امیدواری کرد: توسعه زیرساخت‌های آبرسانی بی‌وقفه و با سرعت تداوم داشته باشد.
بهروزی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب محله امور عشایر فاز ۲ شهر صدرا در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه بیش از ۶ کیلومتر شبکه فاضلاب از جنس لوله‌های پلی‌اتیلن در اقطار ۳۱۵ و ۲۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌ شده است.
وی انشعابات فاضلاب این پروژه را حدود ۱۲۰ فقره با اقطار ۱۲۵ و ۱۶۰ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع جاری برای این پروژه در نظر گرفته‌ شده است که پیش‌بینی می‌شود در مدت‌زمان یک سال عملیات اجرایی آن انجام شود.