مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و آمار وزارت نیرو بر تقویت زیرساخت های امنیتی و رایانه ای شرکت های تحت پوشش تاکید کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی آبفا اصفهان، آزرم دهستانی در دیدار با مدیرعامل و معاونان آبفای استان اصفهان گفت: خوشبختانه در سال های […]

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و آمار وزارت نیرو بر تقویت زیرساخت های امنیتی و رایانه ای شرکت های تحت پوشش تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی آبفا اصفهان، آزرم دهستانی در دیدار با مدیرعامل و معاونان آبفای استان اصفهان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه تقویت تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفته است اما همچنان باید برای افزایش ضریب امنیت سخت افزارها و نرم افزارهای مورد استفاده تلاش کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و ارائه آموزش های تخصصی و کاربردی به فعالان این حوزه بتوان نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کرد و در جهت ایجاد یک صنعت پایدار گام برداشت. دهستانی همچنین بر تهیه و تدوین پیوست امنیت سایبری برای طرح های آب و فاضلاب تاکید کرد.