خاموشی ماینرهای قاچاق در”خمینی شهر” فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر استفاده غیرقانونی از دستگاه […]

خاموشی ماینرهای قاچاق در”خمینی شهر”

فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر استفاده غیرقانونی از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در مغازه ای در یکی از محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر ضمن هماهنگی‌ با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل‌ مذکور اعزام و در بازرسی از یک باب مغازه موفق شدند تعداد ۵ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال را کشف کنند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر با بیان اینکه ماینرهای مکشوفه قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این دستگاه ها را ۲میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: استفاده غیرقانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر توان مصرفی بالا و خسارت به شبکه توزیع برق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور نیز می شود از این رو پلیس با جدیت با متخلفان در این حوزه برخورد می کند.