پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان توسط صلح یار سنندجی منجر به سازش شد معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اظهار داشت: یک فقره پرونده اختلاف مالی به مبلغ ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط صلح یار سنندجی منجر به سازش شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان توسط صلح یار سنندجی منجر به سازش شد

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اظهار داشت: یک فقره پرونده اختلاف مالی به مبلغ ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط صلح یار سنندجی منجر به سازش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌ بر صلح و سازش در پرونده‌ها، این پرونده حقوقی که از سال ۱۳۸۷ مطرح بود با تلاش و کوشش این صلح یار فعال سنندجی، منجر به سازش شد.

اسدی افزود:طی چند جلسه گفتگو و مذاکره صلح یار سنندجی با طرفین پرونده، خوشبختانه این پرونده که در شعبه اجرای احکام مدنی شهرستان سنندج مفتوح بود، بصورت کدخدامنشی حل و فصل شد .
معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به اینکه پرونده فوق سومین پرونده با مبلغ میلیاردی بود که طی چند ماه اخیر توسط صلح یاران استان مختومه و به صلح و سازش منجر شد ، اضافه کرد: با ورود فعال «صلح یاران» ستاد صبر به عرصه صلح و سازش در جامعه موجبات کاهش ورودی پرونده به دادگستری فراهم شده و نهایتا تحقق دیگر اهداف دستگاه قضایی در سند تحول را بدنبال خواهد داشت.