سیاست بازار رسانی برای مهار تورم سیاست بازار رسانی برای مهار تورم در وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شعار مهار تورم گفت:یکی از کار‌ها برای مهار تورم در حوزه کشاورزی بازار رسانی و افزایش بهروری است.سید جواد ساداتی نژاد افزود: وزارت جهاد کشاورزی با […]

سیاست بازار رسانی برای مهار تورم

سیاست بازار رسانی برای مهار تورم در وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شعار مهار تورم گفت:یکی از کار‌ها برای مهار تورم در حوزه کشاورزی بازار رسانی و افزایش بهروری است.
سید جواد ساداتی نژاد افزود: وزارت جهاد کشاورزی با ایجاد پارک‌های علم و فن آوری در حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام‌شده محصول است.وی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی تولید غلات در سال زراعی گذشته گفت:از ۷ فروردین ماه کار برداشت گندم از مزارع آغاز می‌شود که در این حوزه هم تولید افزایش می‌یابد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تسریع سند دار شدن مزارع گفت:در ابتدای دولت سیزده فقط ۴ درصد زمین‌های کشاورزی سند دار بوده و امروز این رقم به ۳۰ درصد رسیده که شاهد رشد ۲۶ درصدی بوده ایم.
ساداتی نژاد افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران در حوزه وزارت جهاد کشاورزی را با حساسیت دنبال می‌شود و در بخش‌هایی که در این حوزه عقب هستند قانون اجرا می‌شود.