معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:جهاد تبیین بیرون آوردن فهرستی از قابلیت‌های بزرگ نظام و تبیین آن به جوانان و ملت است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،سردارحسین معروفی در یادواره شهدای وحدت شهرستان بم گفت: دشمن تحت هیچ شرایطی دنبال تصرف زمین نیست. او قابلیت و […]

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:جهاد تبیین بیرون آوردن فهرستی از قابلیت‌های بزرگ نظام و تبیین آن به جوانان و ملت است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،سردارحسین معروفی در یادواره شهدای وحدت شهرستان بم گفت: دشمن تحت هیچ شرایطی دنبال تصرف زمین نیست. او قابلیت و هوشمندی ملت و آمادگی نیرو‌های مسلح ما را می‌داند، تصرف ذهن و قلب ملت و جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی می‌خواهد سرمایه بزرگ کشور ما که جوانان هستند را بگیرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سه سال قبل بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ کردند و دشمن را دیدند که چه می‌کند، اما عده‌ای غفلت کردند و بعد رهبری جهاد تبیین را فرمودند باز هم عده‌ای در غفلت هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان یک جنگ جهانی را علیه نظام مقدس نوپای ما ترتیب دادند، اما ایستادگی و مقاومت هشت ساله مردم در جنگی که برای براندازی انقلاب راه انداخته بودند، پیروزی را رقم زد و به این ترتیب دفاع مقدس نه‌تن‌ها پیروزی را برای ملت ایران رقم زد، بلکه به‌واسطه آن انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم صادر شده، جوانه زد و قدرت گرفت.