کتابخانه عمومی سرای محله نایسر افتتاح می شود به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با مشارکت استانداری کردستان، کتابخانه عمومی سرای محله شهرک منفصل شهری نایسر تا پایان این هفته افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اعلام این […]

کتابخانه عمومی سرای محله نایسر افتتاح می شود

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با مشارکت استانداری کردستان، کتابخانه عمومی سرای محله شهرک منفصل شهری نایسر تا پایان این هفته افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتابخانه عمومی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و ۱۲۰ متر زیربنا به منظور استفاده مردم شهرک ناحیه منفصل شهری تجهیز و آماده افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مذکور دارای بخش های متنوعی است، عنوان کرد: کتابخانه عمومی سرای محله نایسر شامل سالن مطالعه، مخزن کتابخانه، بخش کودک و همچنین بخش ویژه کلاس های آموزشی برای استفاده علاقمندان است.

مخدومی گفت: متاسفانه ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر با کمبود فضاهای فرهنگی مواجه است و راه اندازی کتابخانه سرای محله به همت کتابخانه های عمومی و استانداری گامی کوچک در رفع این کمبوهاست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: منابع مورد نیاز کتابخانه سرای محله نایسر توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برخی از خیرین فرهنگی سنندج فراهم شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح کتابخانه مذکور شاهد استقبال علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشیم و بخشی از نیازهای مردم این شهرک در این حوزه برطرف شود.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی سرای محله نایسر در کوچه هیمن، جنب مخابرات واقع شده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان