در راستای سیاست های دولت مردمی و با هدف بسط عدالت فرهنگی در سراسر کشور، وزیر فرهنگ در حکمی احمد مقیمی را به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم این وزارتخانه منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن […]

در راستای سیاست های دولت مردمی و با هدف بسط عدالت فرهنگی در سراسر کشور، وزیر فرهنگ در حکمی احمد مقیمی را به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به احمد مقیمی آمده است:

«جناب آقای احمد مقیمی

نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم » منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر تجربه و دانش خود در جهت نیل به اهداف بلند فرهنگی تلاش و کوشش وافر نمایید.

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منّان خواستارم.»

از جمله سوابق علمی و مدیریتی مقیمی می توان به حضور و مدیریت در اردوهای فرهنگی و جهادی در بسیاری از مناطق محروم کشور و همچنین عضویت در هیأت امنای خیریه فرهنگی دینی ناصرین (ویژه مناطق محروم کشور) اشاره کرد.

وی در کارنامه کاری خود دبیری قرارگاه فرهنگی اجتماعی ویژه حوادث غیرمترقبه و محرومیت زدایی استان اصفهان، عضویت در ستاد هماهنگی امور خیریه استان اصفهان، عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی جبهه مردمی سلامت و دبیری جامعه مبلغین انقلاب اسلامی را دارد.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی مقیمی می توان به تدریس در مدارس و دانشگاه های کشور، کارشناسی حوزه تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، مهدویت و آینده پژوهی صدا و سیمای مرکز اصفهان، مدیر پروژه های آموزشی پژوهشی در موضوعات فرهنگی اجتماعی اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان۱۴۰۰ و عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان بوده است.

گفتنی است، انتصاب مقیمی به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی منطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های کلی دولت مردمی درخصوص محرومیت زدایی و شعار تحول و عدالت محوری دولت مردمی و همچنین برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بسط عینی عدالت فرهنگی در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار کشورمان صورت گرفته است.