پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت هفته بسیج اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت هفته بسیجبه گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: پنجم آذر […]

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت هفته بسیج

اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت هفته بسیج
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دوراندیشی و تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل سازمان بسیج مستضعفان در آغازین روزهای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و حمایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این سازمان، توانست نظام را از خطرات مصون و بیمه کند.

حضور و مشارکت گسترده این سازمان مردمی در هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار این مرز و بوم افزود و پس از آن نیز با حضور در عرصه سازندگی و به ویژه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور بوده است. به‌گونه‌ای که امروزه آثار حضور این سازمان اثرگذار در تمامی عرصه ها و نقاط کشور به چشم می خورد.

ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از بارگاه حضرت حق تعالی، سلامتی، بهروزی و توفیق بسیجیان سرافراز و فداکار ایران اسلامی را در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و هموطنان از خداوند متعال مسالت می نمایم.

اسماعیل للـه‌گانی