اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی کردستان منصوب شد طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پروش استان کردستان اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی کردستان منصوب شد و از خدمات چندین ساله احمد عبداللهی تقدیر به عمل آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی حکی […]

اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی کردستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پروش استان کردستان اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی کردستان منصوب شد و از خدمات چندین ساله احمد عبداللهی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی حکی توسط مدیر کل آموزش و پرورش این استان اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی کردستان منصوب شد و از خدمات چندین ساله احمد عبداللهی در این سازمان تقدیر به عمل آمد.

هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این آئین تکریم و معارفه اظهار داشت: در نظام تعلیم و تربیت؛ اصل و زیر بنا تربیت هست؛ لذا هر چه ما در حوزه تربیت بهتر عمل نماییم و بر اساس نظام تربیت اسلامی دانش آموزان را برای ورود به جامعه آماده نماییم؛ خواهیم توانست آنچه را که مد نظر  اسناد فرادستی هست محقق کنیم.  

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت های سازمان دانش اموزی عنوان نمود: سازمان دانش آموزی یک سازمان مبتنی بر مهارت آموزی با توجه ویژه به ارزش های اسلامی و انقلابی می باشد؛ که می تواند نقش بسیار مهمی را در پیشبرد فعالیت های حوزه امور تربیتی و معاونت پرورشی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان سخنانش تاکید کرد: داشتن گفتمان مشترک دربین حوزه مختلف امور تربیتی مبتنی بر راهبردهای اسناد فرادستی بخصوص سند تحول بنیادین یک اصل بسیار مهم است که انتظار می رود حتما بیش از پیش به آن توجه گردد.

گفتنی است در پایان از زحمات چندین ساله احمد عبداللهی تقدیر و اسماعیل باتمانی به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی معرفی گردید.